Grand Hotel Hebar

Ovaj hotel dočekuje goste u Pazardžiku.

Osoblje na recepciji je voljno odgovoriti na sva pitanja. Usluge poput usluge čuvanja prtljaga, sefa i bankomata doprinose udobnom boravku. Bežični pristup internetu u javnim prostorima omogućava gostima da budu povezani. Hotel nudi niz sadržaja za goste sa invaliditetom. Dizalo i pristupačne sadržaje za osobe sa invaliditetom su dostupni. Dodatni sadržaji uključuju prostoriju sa TV-om. Gosti koji dolaze automobilom mogu besplatno parkirati svoja vozila na parkingu. Dodatne usluge i sadržaji uključuju 24-časovnu službu obezbeđenja, uslugu iznajmljivanja automobila, uslugu posluge u sobi, uslugu pranja veša, frizera i hotelski prevoz autobusom. Poslovni centar je na raspolaganju za poslovne potrebe gostiju i obezbeđuje faks mašinu.

Sobe su opremljene centralnim grejanjem. Oprema uključuje peglu za pantalone i WiFi (bez dodatne naplate). Hotel ima sobe za nepušače.

Gosti mogu uživati u raznim sportskim i zabavnim opcijama. Postoji mnogo načina za opuštanje ili aktivnost u hotelu, uključujući teretanu, saunu i tretmane masaže.

Različite opcije za obroke su dostupne, uključujući restoran, kafe i bar. Doručak i ručak svakodnevno nude kulinarska uživanja. Gosti takođe mogu uživati u dijetalnim obrocima i dečijim obrocima. Hotel takođe nudi posebne opcije keteringa.
Godine dece:
Rezervišite vaše putovanje
+381 18 415 0 822 viber iconViber whatsapp iconWhatsApp
18000 Niš, Cara Dušana 45a

Pon - Pet: 09:00–17:00, Sub: 10:00–15:00

Povratna autobuska karta - Autobuski Prevoz za Bansko i Borovec:
Novi Sad - 100€, Beograd - 80€, Niš - 70€. 

Polazak autobusa na svakih sedam (7) dana, polazak autobusa je dan ranije od početka smene, petkom, a smene su subotom:
14/12, 21/12, 28/12, 30/12, 04/01, 11/01, 18/01, 25/01, 01/02, 08/02, 15/02, 22/02, 01/03, 08/03.


Putnici su u obavezi da se informišu o vremenu i mestu polaska jedan dan pred početak aranžmana.